MY UGLY HIGH SCHOOL PHOTOS!

24 87



I show you my HIDEOUS high school photos, and draw my mothers vagina. ENJOY!

Subscribe to Colleen! –

NEW MERCH! –
Miranda’s shop –

www.mirandasings.com (Go here for all concert ticket info)

Follow me on all the things!
Twitter –
Facebook –
youtube –
Instagram –

WANNA SEND ME SOMETHING? YOU CAN!
IMPORTANT: If you want me to write you back I ONLY will if you send a self addressed envelope WITH A STAMP!

Colleen Ballinger
P.O. Box 62058
Santa Barbara, CA 93160
I REPEAT: I WILL ONLY WRITE YOU BACK IF YOU SEND ME AN ENVELOPE WITH YOUR ADDRESS WRITTEN ON IT AND A STAMP! ๐Ÿ™‚ Thanks!

24 Comments
  1. Loralie Smith says

    Why doesnโ€™t Coleen like talk at all. Just laugh

  2. Baking Rocks says

    I have the same sweater as Rachel! ๐Ÿ˜ฎ

  3. Olivia grace says

    at 3:24 for a second i thought she when i came out to my mother: but she said,โ€when i came out OF my motherโ€

  4. Sophia Stanton says

    2019 anyone?!?!?!?!?

  5. Steve Ilg says

    I hope you feel better soon Colleen

  6. Chelseaivo ROBLOX too says

    Colleen lost her voice so she couldnโ€™t use her beautiful voice In her video๐Ÿ˜ฅ

  7. Eileen Gardell says

    omg i live in boston

  8. veronika brien says

    4:04 favorite part

  9. Zina Salim says

    0:30 the watermelon overalls that colleen was wearing in the picture she also wore it in one of her videos (say anything challenge)thats the name of the video and in the video she told us that the overalls were from when she was nine

  10. Zero says

    2:29 am I the only one who has seen this on impractical jokers

  11. Child_of_God says

    Awww, Colleen we love you! Rachel will help you get better and you will find peace and rest soon! God be with you!๐Ÿคช๐Ÿ˜๐Ÿ˜โ˜บ๏ธ๐Ÿค“

  12. Olivia Imo says

    Beef!!!!!!!!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚I swear I almost died

  13. ElephantGirl03 Toth says

    anyone else say "what Rachel?" when she said you know what pisses me off?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ

  14. Emily Avalos says

    Colleen threw up at 4:15i

  15. Bonnie Harkins says

    OMG THE TAWFIQ KID
    YEA HIM
    HE GOT THAT FROM IMPRACTICAL JOKERS WHEN Q WAS BEING A BEEP REPORTER
    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค๏ธ

  16. The Number One BellaTwin Fan says

    Colleen and Rachel look FLAWLESS!!!

  17. Sophie S says

    Beef?๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ’ฉ

  18. Noura Al says

    Lol

  19. Finley Mae says

    I think you looked cute in high school

  20. Savannah Penn says

    2:57. Tweet fails

  21. Savannah Penn says

    1:05. Editing photos you say? 1:08 hahaha

  22. Savannah Penn says

    Colleen didnโ€™t talk?

  23. Marlene Arenas says

    Are you filapino

  24. Charlotte McAleer says

    I love Colleen

Leave A Reply

Your email address will not be published.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More